Hittade på rean...

torsdag, oktober 04, 2012

Jag slank in på Lagerhaus igår. Det är alltid lika farligt. Man kommer alltid ut med något som man egentligen inte behöver.
Men jag köpte en liten medicinflaska från Lagerhaus för någon månad sedan.
Flaskan kostade 79 kr. Jag köpte då bara en för jag tyckte 79 kr var lite väl mycket.
Nu reade Lagerhaus ut dessa flaskor. Den lilla som kostat 79 kr kostade 9 kr.
Den stora som kostat 139 kr fick jag för 25 kr och den mellanstora som kostat 99 kr fick jag för 19 kr.
Det kallar jag fynd.



6 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd!

    Och nopp, jag köpte inget från MissoniLindex sammarbetet faktiskt..

    Ha en fin vecka,
    Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack=)
      Jag har inte ens varit och känt på några plagg. Koftan jag var intresserad av gick fort tyvärr=(

      Radera
  2. Åh kul! Den lilla fick jag för 19 kronor plus 20% :D Köpte faktiskt den i torsdags. Väldigt söt! Bra pris också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt bra pris faktiskt..Snygga är dom oxå=)

      Radera
  3. (Kanske var den mellanstora... Men jag blev i alla fall kär i de små fina burkarna)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja blev lite osäker själv nu på priserna men dom är snygga och var billiga =)

      Radera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger