Med en kopp te andas jag ut...

torsdag, november 01, 2012

Sitter med en kopp varm te. Försöker värma mig nu när det bara blir kallare och kallare ute. Det har hänt så mycket på sista tiden att jag knappt hunnit andats mellan varven.
Kom på idag att jag om två veckor kommer lämna mina kära kollegor som jag har haft i snart två år för att börja jobb i Stockholm. Känns oerhört spännande och roligt men även lite läskigt. Så den 19 November så kommer jag bli en av pendlarna som idag nästan springer ner mig när jag går förbi stationen. Men jag ska bara jobba i Stockholm fram till April. Sen så börjar ett nytt äventyr som jag får berätta mer om senare. Men allt är väldigt spännande. Jag andas ut och ler och dricker min varma kopp te.

img

4 kommentarer:

  1. Spännande! Lycka till, och håll ditt eget tempo. Det är lätt att ryckas med i pendlarhetsen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack =) Jag får försöka hitta lugnet mitt i all hets. kram

      Radera
  2. Åh vad spännande! Jag kan bara instämma - ta det i ditt tempo ;)
    Och te är för underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt spännande=)Te är den perfekt drycken=) kram

      Radera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger