Det har gått 5 månader

torsdag, oktober 10, 2013

5 månader. Jag ska inte tjata på om hur tiden går så fort. Inte heller om att jag knappt kan minnas hur liten hon var när hon kom där i maj.
Det är först nu jag börjar förstå denna lilla person, tror jag.
Hon är envis, precis som sin ..r.
Tålamod har hon inte. Hon ska sitta, stå och gå, helst själv & allt ska ske på en och samma gång. Otroligt Social är hon och älskar att titta på när andra barn leker. Flörtar med främlingar och pratar högt och mycket.
Hon älskar musik och gillar när man sjunger för henne. Nils beatboxing är en höjdare.
Hon är en morgonmänniska ( just nu iallafall) och är på strålande humör runt sex-sju tiden på morgonen. Sämre är det på kvällarna. Bada & duscha är det  mysigaste hon vet.
Men allt detta kan säkert ha ändrats tills dess hon fyllt 6 månader. Jag har lärt känna Lo, tror jag. Men imorgon kommer hon säkert visa en sida jag aldrig sett förut. Livet som Los mamma är allt bra spännande. 

.


1 kommentarer:

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger