Jul på svenskt vis

torsdag, januari 09, 2014

För några dagar sedan firade vi "jul" med syster och familj. Jag hade längtat så efter prinskorv, köttbullar, rödbetssallad och äggklyftor med räkor. Och jag fick det till slut. Men det var inte så gott som jag hade förväntat mig. Det smakade inte lika gott i verkligheten som det gjorde i mitt huvud. Men sällskapet var perfekt och att få se minerna när man lämnar över julklapparna man så hårt slitit för att hitta & slå in, det slår allt.
Malin hade fått ett spel i julklapp, Blokus, som vi spelade. Fy vilket roligt spel. Som Tetris fast roligare och med flera motståndare. 
Till och med Nils som inte gillar sällskapsspel tyckte det var skoj.

.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger