Julen i Sun Peaks...

torsdag, januari 16, 2014


Äntligen.Tredje gången gillt. Två gånger så har datorn lagt av och mina bilder jag redigerat har försvunnit. Men nu så. Bilderna från dagarna i Sun Peaks är färdiga.
Vi firade nämligen jul i Kanada i år. Den 22 december satte vi oss på ett plan till Seattle där vi sedan tog bil över till Kanada. Sun Peaks ligger ungefär 5 timmar från Vancouver och där hade vi hyrt en otroligt charmig stuga. Vi hade ett par härliga dagar i Sun Peaks. Julafton firades i backen för en del av oss och promenad i solen för oss andra. Vi fick åka två dagar, jag och Nils. Sista dagen åkte vi upp till toppen. Det snöade så tätt att man knappt kunde se handen framför sig. Så härligt. Vilka backar och vilken natur. Dagarna runt jul kunde inte bli bättre. Efter Sun Peaks åkte vi tillbaka till Vancouver. Men tro mig, mer bilder finns från de dagarna och de kommer. När jag får möjlighet och när datorn är med på det.



















0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger