Sjuklingen svara på frågor...

måndag, juni 20, 2011



Namn: Rebecca Boström
Piercingar: Noll. 
Tatueringar: Nej. Men är lite sugen.
Längd: 162,5 cm 
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Blondin
Fräknar: På sommaren får jag faktiskt lite fräknar.  
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland. Eller ja ganska ofta. 
Tycker du att du är attraktiv? Nja, inget jag spekulerat i.
Vilket schampo använder du? Aussie och Glow
Vad är du rädd för? En massa saker. Att gå hem själv om natten,ormar och spindlar. Döden (ibland) mm.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja! Men jag mår så illa efteråt.


Senaste…
Filmen du hyrde? 1974 red riding
Filmen du köpte? En dålig film. Någon kärleksfilm som var så tråkig.
Låten du hörde: Cults:You know what I mean
Låten du laddade ner? Ladda ner? Vad är det? Hur gör man?
Personen du ringde? Nils
Personen som ringde dig? Nils
TV-program du såg? Gossip Girl
Person du tänkte på? Min lillasyster.



Lillasyster
Favorit…
Låt: Fidelity med Regina Spektor.
Sak att göra: Hm, krya på mig och fixa körkortstillståndet.
Sport: Innebandy och badminton !
Kläder: Klänningar!! Älskar klänningar..
Film: The notebook är underbar men också Livet är underbart. Micmacs, aldrig skrattat så mycket.
Bil: Cab. Eller Audi A3
Serie: Gossip girl







Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Nää
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Hmm nej inte direkt. Slagsmål med syrran har man väl haft.
Blivit arresterad? Nej

Stulit: Ja, tyvärr.
Varit kär i en kändis: Jaaa, men sånt har jag slutat med.


Antal…
Gånger du varit kär? kär på riktigt, hmm 4 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? ett
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, en gång högst två.
Länder du har besökt: 16 st.


Senaste…
Boken du läste? Körkortsboken.
Personen du fick e-mail av? oh fått många från mina kunder...
Personen du fick brev av? Fick en postavi som jag ska hämta ut.
Personen du fick sms av? Lillassyster Miriam (by the way så väckte du mig!!=) alla har inte Sommarlov!)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? för två veckor sen typ.
Saken du köpte? Bra fråga. Det var nog en showergel som min syster fick köpa åt mig på Harrods i London.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger