En efterlängtad skål.

torsdag, september 22, 2011

Jag har länge gillat Marimekkos mönstrade skålar och koppar. Men snål som jag är har jag alltid suktat efter dom men aldrig köpt något. Men häromdagen eller snarare häromveckan så impulsköpte jag salladsskålen. Jag har kommit fram till att jag är mer benägen att handla när jag inte egentligen har råd. Men iallafall så blev det en skål och den är så fin. Nu så är planen att köpa lite olika koppar och skålar i samma stil.

Min nyinköpta skål







3 kommentarer:

  1. Jag har också suktat...och gör det än.
    FIN!

    SvaraRadera
  2. Kolla in iittala outlet i Örsundsbro, kanske finns det du vill ha där fast lite billigare.

    SvaraRadera
  3. oh tack för tipset Louise.
    Clara: Gör som jag, kööp=)

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger