Badrum badrum..

torsdag, oktober 06, 2011



Vi ska renovera vårt badrum. Den gamla fula plastmattan ska bort. Vi ska äntligen få ett fall så vi slipper översvämmningar varje gång vi duschar. Från början var tanken betonggolv. Vi hittade en firma som kan få fram exakt den känslan jag vill ha i ett badrum. Men både jag och Nils kände att vi inte är säkra på hur länge vi vill bo kvar i vår tvåa. Vill vi verkligen lägga så mycket pengar på att göra om ett badrum för att sedan tre månader senare flytta?Vi kom fram till att hålla det enkelt.
Jag trodde aldrig att de skulle vara så här svårt att betsämma sig för hur man vill ha det. Men det är det. Kanske är det för att jag är en personen som har svårt att bestämma mig när det kommer till inredning. Det är därför min spegel i sovrummet har målats om fyra gånger.
Men jag hittade den här bilden och det är så här jag vill ha det i vårt badrum. Rått, industri och svart golv. Kan det vara så svårt. Ja tydligen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger