Min klänning

onsdag, oktober 12, 2011

Min brudklänning har hängt i vårt förråd i ca 2,5 år. I 2,5 år har jag undrat om jag ska sälja min klänning eller behålla den. Vi har en litet förråd och den har tagit för mycket plats. Men jag har tyckt det har varit svårt att lägga ut den för försäljning. Rent känslomässigt.
Men för någon månad sen så hamnade den på blocket. Och nu är den såld. Jag fick precis ett mail från tjejen som köpte den:
Hej Rebecca!
Ville bara återkoppla till dig – jag körde förbi och hämtade klänningen idag och provade nyss när jag kommit hem. Den sitter perfekt! Helt fantastiskt fin, vilken färg, perfekt nyans!  – kommer behöva lägga upp den säkert 20 cm så det är ingen fara om smutsen i fållen inte går bort vid kemtvätten..i övrig var den ju helt fläckfri! =)

1000-tack för en bra affär – jag är så lycklig över att jag fick köpa din klänning för den är i princip exakt vad jag hade tänkt mig!

Nu ska någon annan gifta sig i min brudklänning. Lite konstigt känns det. Det var ju liksom min klänning. Men i förrådet gjorde den ingen nytta. Nu gör den någon annan glad.


1 kommentarer:

  1. Oj va duktigt! Jag har läne tänkt göra en "trash the dress"...men frågan är hur långt efteråt man kan göra det...:/

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger