Året som har passerat

lördag, december 31, 2011



Vid årsskiftet 10/11 så lämnade vi ett soligt LA.

Vi jobbade oss igenom jetlagen med att pussla

Vi köpte en 12 veckor gammal Sixten. 

Det var tjejmys hemma hos Hanna och jag beundrade hennes målningar

Vi hängde i Stockholm med vackert folk..

Drog till retromässan.

Nils firades på sin födelsedag med en Pannkakstårta..


Vi poserade på Nils födelsedag

Sixten lärde sig borsta tänderna.

Vi tog Naturbilder i Lidköping

Det bowlades med snygga leggings

Mimmi gjorde sitt bästa för att se snygga ut..

Det pysslades en hel del under året

Alva och min farmor Lizzie lämnade oss.

Det fikades

Det spelades spel med dessa två

Promenader gicks..

Vi hängde med Sveriges mysigaste unge..

Vi cyklade i värmen

Sixten fick solsting

Fotboll spelades

Sommarkvällar fylldes med musik

Det hängdes i Göteborgsskärgård

Vi firade en väns examen i ett slott

Det åts lagom med glass.

Året då hästarna poserade

Fiskarna blev stekta och uppätna.
Då var Malin lycklig

Och vi lärde känna Joe och hans underbara fru...

Vi umgicks med min vackra svärmor

Mimmi fick solsting




Oskar lärde sig räcka ut tungan

Vi firade midsommar i ett rött hus på landet

Umgicks med denna söta tös

Vi badade 

Det hoppades på stenar i skärgården

Jag lämnade Nils för Prag

Vi åkte häst och vagn i Prag

Vi tog kort på en höggravid Hanna och en lycklig Jocke



Vi fotade kyrkan där vi tre år tidigare hade gift oss.


In i det nya året tar jag med min Nils...













2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder!
    Gott nytt år - hoppas att ni hade en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. wow! Jättefint! Vad mycket som händer på ett år egentligen!

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger