Kanske bara är jag

lördag, februari 11, 2012

Det kanske bara är jag men jag förstår faktiskt inte riktigt snacket om att shoppingen i New York ska vara så fantastisk. Visst shoppade vi. Mycket loppiskrafs blev det för loppisarna i New York är bra. Men affärerna, nja jag är inte övertygad. Nej då är London och Los Angeles bättre.

Plockade inte ur väskan förrän idag. Nu står loppisfynden på byrån och väntar på att bli använda. Vissa saker ska pysslas.
Det är Sifferstämplar, knappar från andra världskriget, ett halsband med en kikare som faktiskt fungerar. En visselpipa från kriget, ett armband mm.


2 kommentarer:

  1. Tråkigt att den inte var tiptop på shoppingfronten. Kan tänka mig att det var en grym stad i övrigt :)

    SvaraRadera
  2. Smäm: Det var det absolut. Shoppingen var okej men ja tror man är mer kräsen nu=)
    Men New York är en otrolig stad som måste besökas..

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger