Rosorna i svärfars trädgård

fredag, mars 16, 2012

När jag hittade dessa bilder från svärfars trädgård så kände jag hur mycket jag saknar att ha familj nära. När man var yngre så längtade man bort ifrån dom. Nu längtar man ihjäl sig till nästa gång man får ses. Man missar så mycket som händer. Min syster är 13 år och allt händer. Man vill va där och svara på dom frågor hon har och kommer få. Min andra syster är 18 år. Så många modevisningar man har missat. Så många pysselkvällar man kunnat haft.
Hade jag inte haft min storasyster i samma hus så hade jag inte klarat av det. Jag är tacksam att det tar 2 minuter från min dörr till hennes. Underbara människa! Och familjen, min och Nils, känn er saknade!







4 kommentarer:

  1. Fint skrivet,syster yster,men jag måste få påpeka en sak....jag är 14,inte 13:) duvet,fyllde år där...vid nyår..

    SvaraRadera
    Svar
    1. oh men för mig är du alltid 13=)

      Radera
  2. I know!! Det är så tråkigt att ha familjen så långt bort!

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger