Den kom på posten

onsdag, april 04, 2012

Jag har ju skaffat mig tradera Appen. Farligt. Men nu så börjar mina olika fynd komma. Igår fick jag min Poncho och denna fina lampan. Tapeten passar inte så bra ihop med lampan men tapeten ska ju ändå ner. Man ser inte det på bilderna men jag har redan börjat riva i hörnen på tapeten. Så en vit vägg eller den tapeten vi kollar på skulle passa så bra ihop med lampan. Sen är det stora frågan. Byta färg på lampan eller behålla denna gröna färgen? Sen ska ja bekänna att jag har två till likadana lampor nere i källaren som ska fixas till. Det hamstras allt möjligt där nere i källaren. Saker jag  hittat på loppis och i farmors hus.
Det blir nog dags snart för vår Business syster.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger