En lyckad renovering

onsdag, maj 16, 2012

Våra fina vänner Nic & Sara har renoverat sitt kök. Dom tog ner väggen mellan vardagsrummet och köket vilket gjorde hela lägenheten så mycket ljusare och byggde upp ett helt nytt kök. En platsgjuten betongskiva och istället för kakel valde dom att att fortsätta med betongen upp på väggen. Det blev riktigt snyggt. Mycket snyggare än vad korten visar. Sara jobbar med inredning och det märks. Deras hem är otroligt fint. Några glimtar från deras hem har ni här..





















10 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt köket blev!!! Vill se på riktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev riktigt snyggt. DU får våldgästa Staeger=)

      Radera
  2. GRYMT snygga detaljer! Jag vill gärna också se på riktigt hahaha :D Eller ha... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja deras lägenhet står högt upp på listan av vad man vill ha=)

      Radera
  3. Snygga bilder!!!! // Sara Nic

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kök. Är lite svag för det där med betong. Och vilken underbart mysig blogg du har. Vilken tur att jag hittat hit :). Superfina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag me, Jag gillar betong...=) Men tack så mycket. DU är så välkommen hit=)

      Radera
  5. Men åhhh vad snyggt det är med betong. Vet du om Sara har gjutit den själv eller om den är beställd? /Rani

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att dom anställde en firma som gjöt den på plats.
      Men jag har andra vänner som gjutit den själv. vet inte hur svårt det är dock=)

      Radera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger