Words

lördag, maj 12, 2012


3 kommentarer:

  1. Jag håller med! :)
    Och angående hårfärgen (det röda) så älskar jag det! Men du vet hur det är, gräset är grönare på andra sidan. Alltid... tror man i alla fall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ju så. När man sen har varit på andra sidan så upptäcker man att de inte va så mycket grönare..=)

      Radera
  2. Hej =)

    Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 11 000 kronor, missa inte den!

    Här hittar du alla mina tävlingar:
    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    * är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger