Beautiful Looove

måndag, juni 11, 2012

I lördags gifte sig Erik & Jennifer. En riktigt fint par det där. Jennifer var så vacker i sin klänning och kyrkan dom hade valt var helt perfekt.
Bröllopet hölls på Kinnekulle, en plats som är en av mina favoritplatser i Sverige.
Festen var späckad med spex och tal och vi hade det finaste paret som bordsgrannar. Jag ler fortfarande när jag tänker på bröllopet. Jag blir alltid berörd av bröllop. Att två personer väljer att leva livet tillsammans är stort. För mig är varje bröllop jag går på en påminnelse om vad jag själv gjorde för 3,5 år sen. Sa Ja till den finaste. Det är helt klart det bästa jag gjort!
Kameran fick hänga med men jag har svårt att njuta av ett bröllop genom en lins. Så efter middagen blev det inte så mycket kort. Men dessa hann jag ta. (klicka på bilderna så ser du dom bättre)






























5 kommentarer:

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger