hitta det man söker...

måndag, oktober 15, 2012

Pinterest är ett beroende. Ett väldigt roligt sådant.
Men det enda jag har lite trist är att man kan hitta något man verkligen gillar men man kan liksom inte ta reda på vart man kan få tag på det. Som den här mattan..



Eller denna snygga betongliknande koppen. Den skulle jag gärna dricka te ur i vinter.



Och denna juvliga skinnsaccosäcken. Så mycket snyggare än någon annan saccosäck jag sett. Säkert är det en vintageone.


Eller denna bokhyllan som är helt i min stil. Rå och i plåt eller järn. Otroligt snygg.
Vart kan man hitta alla dessa snyggningar?






2 kommentarer:

  1. Håller med. Beroende är bara förnamnet. Fina grejer. Kan tyvärr inte vara till någon hjälp. IKEA har plåtbokhyllor. Har en sån i min tvättstuga. Men inte sådär rå och ruff, tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar att man så lätt kan skaffa sig en inspirationshemsida typ=)
      Jag får helt enkelt leta vidare...=)

      Radera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger