Pappersgranen

onsdag, december 05, 2012

Jag har inte börjat med julpyntet än. Jag har knappt någon ork att bege mig ner till förrådet när jag kommer hem efter jobbet. Men jag måste ju ta tag i det snart.
Vi hade ju ett vinterbröllop vilket resulterade i att nästan all vår dekoration som vi hade på festen passar alldeles utmärkt som julpynt. Jag har använt den dekorationen varje år sedan bröllopet.
Väldigt ekonomiskt.
Men sen så hittade jag en pappersgran från Missetoile som jag så gärna skulle vilja ha. Och jag letade igenom hela internet men just denna gran var helt slutsåld.
Sen igår på jobbets julfest så gick jag förbi Illumsbolighus och såg pappersgranarna i skyltfönstret.

Så nu har jag köpt fyra st. Så ikväll blir det lite julpyssel och pyntning iallafall. Om jag kommer hem det vill säga. Alla tåg till Uppsala är inställda som det ser ut just nu.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger