Det där med att sova..

tisdag, augusti 27, 2013

Det blir mycket mobilbilder på denna blogg nu för tiden.
Jag känner att jag inte riktigt har möjligheten eller tiden att sätta mig ner och redigera bilder från systemkameran.
Men bilder har jag. Mer än tusen underbara bilder från Gotland. Och jag som älskar att leka med bilderna i Photoshop. Men det hinns inte med.
Lo sover kortare stunder om dagarna nu. Ibland bara 10 minuter åt gången.  Hon vill vara med. Hon vill vara vaken. Sova är inte alls intressant.
Det är otroligt mysigt men det innebär mindre tid för mig att ägna åt pyssel.

Så igår när det blev tid över för pyssel hemma hos finaste Sofia & Goran blev jag lycklig. Lo har nämligen barnvälsignelse snart och vi ska ha fika efteråt hemma hos oss och då ska det dekoreras.
Teamafärgerna är gammelrosa, ljusgrått och crèmevitt. Det kommer bli så bra.





2 kommentarer:

  1. Urtjusiga färger! Funderar på dem i nåt av barnens nya rum :). Lycka till och visa gärna hur det blev sen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, underbara färger i en liten tjejs rum =)

      Radera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger