Höstpromenad den 1 oktober..

tisdag, oktober 01, 2013

Hösten är här. Första oktober bjöd på 3-4 grader och strålande sol. Jag, Lo, min syster och Cedrick började dagen redan vid halv tio och promenerade till Ikea där vi möte upp Lina på frukost.
Därefter blev det ett besök på vålamagasinet som har flyttat från centrum ut till boländerna. En klämma från Hay och en Arne Jacobsen mugg med ett L fick jag med mig hem.
Promenaden avslutades med en fika. Tisdag innebär fika på Erikshjälpen. Idag skämdes vi, jag och Malin. Det är fjärde eller femte tisdagen vi är där och varje gång så är det en trevlig volontär vid namn Dag som välkomnar oss. Han måste tro att vi är knäppa. Men det är så avkopplande att komma bort och ut. Mycket intressanta ämnen och samtal har vi haft där, på Erikshjälpen, på tisdagarna.









1 kommentarer:

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger