clipboard och ett får

onsdag, november 06, 2013

Nytt på vår list blev ett av får motiven. Istället för en ram så blev det en clipboard från Ikea.
Nu känns hörnet lite gotländskt. Fårpläd i gungstolen och fårprintet i ungefär samma färgkombo som pläden.
Fulast med kortet nedan är min skugga.
Jag sitter fortfarande i Pyjamas. Och snar får jag besök. Jag borde fixa iordningen mig och fixa lite med disk men jag är så seg.
Lo & Nils är på barnlabbet. Lo är med i lite olika undersökningar och studier. Barnlabbet använder olika metoder för att få en bättre förståelse av och ny kunskap och hennes psykologiska utveckling. Jag tror hennes far tycker det är otroligt spännande så han fick gå med henne dit idag.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger