Går i inredningstankar

tisdag, mars 18, 2014

Los del av sovrummet
Letar inspiration till Los nya rum. Vad gjorde man innan Pinterest? Det är så roligt att få tips, ideer och inspiration från andra. Jag letade ju i flera dagar på blocket efter ett stort skåp till Lo och så ringde mamma och sa att det står ett i hennes barndomshem. Ett gigantiskt ett. Så det ska vi måla om.
Sen så har jag lite idéer om belysningen i taket. Och så skulle jag skulle vilja ha detta tält i Los rum.
Men jag tror att smutsig pastell och naturmaterial kommer vara det dominerande i den nya lägenheten. Jag skulle vilja få in lite läderdetaljer i konjaksbrända toner också för att mjuka upp det hela lite.
Ja det blir nog lite tjat om inredning och den nya lägenheten framöver.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger