Råttan och hennes projekt..

tisdag, september 27, 2011

Varje gång Nils inte är hemma så leker jag råtta. Jag har så många ideer och planer på hur jag vill ändra i vår lägenhet och ibland så tröttnar Nils på mina ideer. Helt legitimt tycker jag. Det är ju t.o.m så att jag själv tröttnar på alla ideer. Men det roliga med att ha en lägenhet är att man kan ha lite små projekt. Just nu så har jag ca 10 stora och små projekt på gång. Vi ska göra om badrummet och köket. Jag ska måla alla lister i lägenheten. Jag ska måla med magnetfärg i sovrummet och det ska bli en fotovägg. Jag ska sprya mina tavlor. Vår garderob ska flyttas om. Speglarna i sovrummet ska sättas upp på väggen.
Listan är lång. Men idag när Nils inte var hemma så målade jag magnetfärg i hallen där vi har vår tavelram. Det tog längre tid än planerat när man har en nyfiken valp med vid fötterna. Inte förrän han fick en gammal tennisboll så var han nöjd.
Just nu så väntar jag bara på att lager nr 1 ska torka så jag kan måla ytterligare ett lager.
Sen kan jag stryka detta lilla projekt från listan..






4 kommentarer:

  1. Oh tjusigt!! Fint ni fått i hallen, märks att det var ett tag sedan jag var hemma hos er! KRAM!

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger