Pasteller

onsdag, mars 27, 2013

Jag fick presentkort på min babyshower. Butiken hade precis tagit in nya prylar, bla från Ferm. Jag tror vi gick runt i butiken minst en timme och försökte välja och hitta vad vi ville ha. Inte för att det var svårt att hitta utan för att det fanns så mycket fint som man vill ta med sig hem.
Det blev till slut en fin säck/korg från Ferm, Honeycombs i pastelliga färger, en filt i grått, också från ferm. En kudde från ferm och en skötbädd från Färg och form. Allt i grått och i pastellfärger. Passar utmärkt hemma hos oss.



5 kommentarer:

  1. Toppenfina saker ni hittade! Kul men svårt när man får välja sådär :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätte svårt. Vi var där lääänge..=) Kraaam

      Radera
  2. Fina grejer! Jag blir inspiererad! (stort tack för din kommentar, den gjorde mig väldigt glad)

    SvaraRadera

b o s t r o m s All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger